Infrastruktúra-üzemeltetés (outsourcing)

Vállaljuk teljes informatikai infrastruktúrák bérüzemeltetését, valamint kiszállásos és távfelügyeletét. Kívánságára felmérjük jelenlegi infrastuktúráját és ajánlatot teszünk annak átvételére vagy bérüzemeltetett felújítására/cseréjére.

Teljeskörű nyilvántartást készítünk az Ön hardver- és szoftverparkjáról - és igény esetén az azt használókról - és azt folyamatosan karbantartjuk és aktualizáljuk. Szakembereink beszerzik, üzembe helyezik és átadják az eszközöket, és az igényeknek megfelelően képzést is tartanak azok helyes használatáról. A szolgáltatást megelőző jellegű karbantartás, és teljes körű hibaelhárítás egészíti ki, továbbá átvállaljuk a megbízó tulajdonában lévő eszközök összes garanciális ügyintézését is.

Az eszközöket a szolgáltatási szerződésben pontosan meghatározott - akár éjjel-nappali - rendelkezésre állással felügyeljük. Az olyan esetekben, amikor a hiba elhárítása személyes jelenlét nélkül is megoldható, távoli telefonos és számítógépes segítséget nyújtunk, egyéb esetben pedig a lehető legrövidebb idő alatt, de mindenképpen a vállalt határidőn belül kiszállva oldjuk meg a feladatokat.

Az outsourcing előnyei

A kiszervezés legnagyobb előnye nemcsak az, hogy a megbízó az alaptevékenységére koncentrálhat (és nem kell saját informatikai személyzetet fenntartania), hanem hogy a költségek tervezhetővé válnak és az esetek nagy részében észrevehetően - akár 30 százalékkal is - csökkennek. További előnyök:

  • magas színvonalú, megbízható szolgáltatás;
  • hosszútávon tervezhető, stabil költségek;
  • folyamatos szakmai és technikai fejlesztés, amire házon belül nem feltétlenül kerülhetne sor;
  • felelősség kihelyezése,
  • a rendszerfelügyelet akár 24 órás is lehet;
  • szakképzett, tapasztalt üzemeltetési szakembergárda;
  • a belső hatékonyság javulása, szabályozottabb eljárások;
  • megbízható archiválások és mentések;
  • a ráfordítás fix bérköltség helyett szolgáltatási költségként könyvelhető el.

Outsourcing-szolgáltatásunk az informatikai üzemeltetés minden részére kiterjed:

  • ügyféligények felmérése;
  • informatikai rendszerek tervezése, a meglévő rendszerek felhasználásával és optimalizálásával;
  • strukturált hálózat (hang- és adatátvitel) megtervezése és kiépítése,
  • aktív hálózati eszközök üzembe helyezése és felügyelete;
  • kiszolgálók, munkaállomások, perifériák és távközlési eszközök üzembe helyezése és felügyelete (szükség szerinti virtualizációval);
  • szoftverlicencek beszerzése, aktiválása és megújítása,
  • szerverszoba kiépítése;
  • ha szükséges, prezentációs eszközök és hangosítás megtervezése és üzembe helyezése;
  • hangosítás kivitelezése,
  • biztonságtechnikai eszközök (CCTV, beléptetőrendszer, kaputelefon, rögzítőrendszer) kiépítése,
  • az összes fenti eszköz karbantartása.